Simpel & overzichtelijk
De kern van een goede website is een combinatie van een aantal basisfactoren. Elk element mag simpel zijn waarbij de focus op de boodschap voor de doelgroep ligt. Dit betekent dat de stijl en de uitstraling moet aansluiten bij het gevoel van de organisatie en op de juiste momenten moet prikkelen om actie te stimuleren. De bron voor het ontwikkelen van de website is het karakter van de ondernemer zelf en het businessplan die aan de visie en missie ten grondslag ligt.
Focus
Wat wil je echt laten zien en spreekt dit jouw doelgroep aan? Kijk goed naar je eigen onderneming en bepaal welke diensten of producten de grootste kans hebben op succes. Zorg dat deze in de schijnwerper staan en bouw van daar uit verder.
Strategisch Online Marketing
De website van een onderneming, het welkom en de voordeur. Dit is de basis van online zichtbaarheid. Echter, welk publiek komt er binnen en wat ervaren zij als waarde? Past de uitstraling van de kernwaarden bij jouw doelgroep? Vraagstukken die niet kunnen ontbreken bij de online strategie die verder gaat dan alleen de website.
Buyer Persona's
Wie is nu eigenlijk de ideale klant van jouw organisatie en hoe krijg je die geïnteresseerd in jouw product of dienst? De start van acquisitie begint bij het bepalen van de doelgroep, zowel op persoonlijk als financieel niveau.